ICBC

smart consulting


Vrei sa te alături echipei ICBC, suntem interesați de :

Specialist IT securitatea informatiei

 Care sunt principalele responsabilitati:

  • revizuirea politicilor si standardelor de securitate a informatiei
  • imbunatatirea arhitecturii sistemelor informatice
  • planifica, directioneaza si coordoneaza cerintele si masurile pentru a preveni accesul, daunele sau interferentele neautorizate si controlul accesului la informatii
  • implementarea celor mai bune practici si controale din perspectiva securitatii informatiei
  • supravegheaza stabilirea standardelor de securitate în infrastructura si software
  • participa la dezvoltarea standardelor, procedurilor si ghidurilor de SMSI aliniate cu politica de securitate, recomanda proceduri operationale
  • monitorizeaza conformitatea privind respectarea securitatii informatiei (conformitatea cu standardele, politicile de securitate si prevederile legale)
  • evalueaza securitatea implementarii sistemelor IT&C sau a utilizarii noilor tehnologii
  • identifica riscurile si participa la evaluarea acestora pentru toate sistemele informatice, aplicatii si retele de date care suporta procesele de afaceri ale companiei
  •  identifica contra-masurile necesare pentru a proteja impotriva amenitarilor la adresa confidentialitatii, integritatii si disponibilitatii informatiei
  • participa la cursuri de specialitate si aplica cunostinte in activitatea zilnica
  • investigheaza potentiale brese de securitate si testeaza vulnerabilitati de securitate ale sistemelor IT&C
  • investigheaza incidente de securitate IT&C
  • cunoasterea solutiilor de SIEM (preluarea logurilor de pe echipamentele de securitate, parsarea, agregarea si corelarea de evenimente de securitate; raportarea evenimentelor
  •  realizarea de analize in cazul detectarii de evenimente exfiltrate cu risc ridicat; realizarea de rapoarte catre managementul companiei
  • imbunatatire securitate e-mail
  • identificare si testare vulnerabilitati retea; testare penetrare retea; testare angajati

Ce profil cautam:

  •  experienta de minim 1 an pe un post similar
  • experienta in utilizarea platformelor de DLP (Forcepoint, McAfee, Symantec etc.)
  • experienta in utilizarea platformelor de SIEM (Splunk, QRadar, McAfee etc.)
  • cunoasterea solutiilor de tip MDM
  • absolvent/a studii superioare - preferabil in domeniul securitatii informatice
  • excelente abilitati de analiza si sinteza
  • spirit de observatie, atentie distributiva
  • foarte bune abilitati de comunicare si putere de convingere
  • capacitatea de a lucra independent, fara supervizare
  • certificari in domeniu: CISSP, CISM, CompTIA A+, CCNP
  •  avantaj permis conducere 

Ce iti putem oferi:

  • O industrie interesanta, cu un mediu provocator care te va stimula sa crești ca profesionist;
  • Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;
  • Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;

 

CONSILIER JURIDIC

Cerințe:

-        studii superioare juridice (Facultatea de Drept);

-        nivelul postului - entry level;

-        cunoasterea limbii engleze;

-        excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;

-        o buna cunoastere a pachetului office( word, excel, ppt);

-        constitutie avantaj experienta in audit;

Responsabilități:

-        analizează si aprobă contractele existente intre companie si furnizori/clienti si le adapteze conform legislatiei comerciale si civile si intereselor companiei reprezentate;

-        analizează si aprobă toate documentele furnizate de celelalte departamente si ofera consultanta juridica cu privire la subiectele expuse;

-        actualizează permanent informatiile referitoare la noile modificari de legislatie si pune la dispozitie catre persoanele interesate din organizatie noile informatii si implicatii pentru activitatea acestora;

-        elaborează/ actualizează proceduri operationale/ proceduri de sistem/ regulamente/ fise de post si instrunctiuni de lucru in conformitate cu cerintele legale in vigoare.

-        acordă sprijin de specialitate entitatilor cu care societatea are incheiate contracte;

-        indeplineste si alte atributii si sarcini de natura juridica;

Postul disponibil este entry level. Va multumim!

 Așteptăm cererile /cv-urile la adresa de e-mail:.office@4-icbc.ro


Agent vanzari
Descriere

DESCRIERE JOB:
- Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii;
- Consiliaza, gestioneaza si sustine cresterea performantelor echipei

- Promovarea, prezentarea si vanzarea serviciilor;
- Construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;
- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului;
- Participa la toate programele de training, isi insuseste cunostintele tehnice si non-tehnice si evolueaza constant
Beneficii:
Salariu fix + bonusuri pentru atingerea obiectivelor
Posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare profesionala acordate gratuit de companie

CERINTE:


Candidatul ideal este o persoana comunicativa, empatica si care isi doreste sa creeze relatii pe termen lung.
Abilitati excelente de comunicare;
Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;
Ambitios, perseverent si pune intotdeauna clientul pe primul loc;
Optimist, vesel și harnic;
Este prieten cu limba română;
Capacitatea de a respecta termene limita;
Capacitatea de a gasi solutii optime si rapide;
Cunostinte operare PC: pachetul MS Office;
Integritate si etica;
Minim studii medii finalizate


Apreciem interesul pentru aceasta oportunitate și mulțumim tuturor candidaților care aleg sa aplice.

Va informam ca vor fi selectati si contactati candidatii care vor indeplini cel mai bine competentele pliate pe nevoile noastre.